Translate

30 Aralık 2015 Çarşamba

DENİZİN ÇOCUKLARINDAN “DENİZİN BÜYÜSÜ”

Merhaba, umarım güzel bir çarşambayı enerjisi ve gülen yüzü bol bir şekilde geride bırakmışsınızdır. Yılın son çarşambası olması dolayısıyla anlamlı ve güzel geçmiştir. Mini mini birlerin çalışkan öğretmeni olarak bloguma eve gelir gelmez hemen yönelmek istedim. Çünkü yapacak o kadar çok iş var, ilmek ilmek işlenen güzel yürekler ve kalpleri sevgi ile dolu kuzucuklarım var ki. En güzeli de işte onlarla her yeni güne başlamak. Her gün yeni şeylere ve farklılıklara yönelmek isteği uyandırıyor sizde.J

Geçen yıl Eğitimde İyi Örnekler Konferansı’na Yaratıcı Okuma ve Drama İle : Bunun Adı Findel uygulaması ile katılmıştım. Uzun soluklu bir çalışma olup sonucunda yüzümü güldüp kabul edilmiş. İstanbul’da güzel eğitimcilerle paylaşma fırsatı yakalamıştım. ERG’nin başvurularına son 3 gün. Bu nedenle bende tehlike çanları çalmaya başladı bile. Geçen yıl uyguladığım ve öğrencilerden aldığım geri bildirimler ile büyük bir keyif aldığım Mavisel Yener ve Aytül Akal ‘ın kaleme aldığı “Denizin Büyüsü” şiir kitabını işlemiştim. İçinde derya deniz etkinlikler barındıran kitaba adeta bayılmıştım. Somut işlem döneminde olan mini mini birlerin şiiri somutlaştırmaları ve aslında kendilerinin de şiir yazabilecekleri farkındalığına ulaşmalarını sağlayarak şiiri çocuklara sevdirmeyi amaçlamıştım. Şu anda birinci sınıf okutmaktayım ve anlayacağınız benim de mini mini birlerim var. Tüm sesleri verdikten sonra bu çalışmama kendi birlerim ile de devam etmek istiyorum.


Yeni yılın son günlerine yeni projeler ve başvurularla tekrar başladım. Geçen yıl blogumda duyuruyu paylaşırken sizden bol şans istemiştim. Bu yıl da ERG 2016 için bol bol şans istiyorum. “Eğitimde İyi Örnekler” de buluşmak dileğiyle... Mutlu ve güzel dileklerle hoşçakal ÇARŞAMBA. J


4 yorum:

  1. Harikasıniz. Bol sans...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Teşekkürler, maalesef küçük aksiliklerim oldu. :( Bir sonraki yıl göndereceğim. Kendi birlerim uğurlu gelecek diye düşünüyorum. :)

      Sil