Translate

4 Mart 2015 Çarşamba

EĞİTİMLİ GÜNLERDEN MERHABALARJ
                Günlerinizin keyifle, bol neşe ve gülücüklerle geçtiğini umut ederek merhabalar efendim. Bana göre biz günlerimizi evde, okulda, iş yerlerimizde, birbirlerimizle olan iletişimlerimizde eğitimle geçiriyoruz. Okulda bu süreç formal iken evde, günlük yaşantımızda informal. Bu nedenledir ki eğitimli günlerden merhabalar. :)
Geçen yıl katıldığım bir sempozyumun bu yıl dokuzuncusu gerçekleşecek. Gerçekleşme tarihini öğrendiğim an paylaşmak istedim.  İDV Özel Bilkent İlk ve Ortaokulunun düzenlediği 9. Bahar Sempozyumu, 18 Nisan 2015 Cumartesi günü gerçekleşecek. (Başvuru tarihleri: 09.02.2015-15.04.2015)
Geçen yıl bir oturumuna katılma fırsatı yakalamıştım. Yaratıcı Okuma çalışmasının yapıldığı bir atölyeye katılmıştım. Eğitim hayatımda cebime faydalı bilgiler doldurduğuma ve bakış açımı genişlettiğine inanıyorum. Kesinlikle bu yıl da güzel paylaşımlarla eğitimde farkındalık oluşturacaktır. 
  Ben şimdiden, biletimi alıp, bir Ankara yolculuğu düşünüyorum bile. :) Hadi gelin, 18 Nisan'da cebimizi eğitim ile dolduralım. :)



Sempozyum ile ilgili bilgiye ulaşmak için…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder