Translate

8 Ocak 2015 Perşembe


 ÇÜNKÜ, ÇOCUKLARIN DÜNYASINDA KADINLARA                                                            
                                                           VURULMAZ!
                                           
"NEDEN? ÇÜNKÜ, BEN BİR ERKEĞİM!”

  -Hayır! Hayır! Hayır!
  -Neden mi? Çünkü o bir kız ve bunu ona yapamam!
  -Çünkü bir kıza vurmamalısınız.
  -Onun canını acıtmak istemiyorum.
             -Öncelikle ona vuramam o tatlı ve o bir kız.
             - Çünkü şiddete karşıyım!

      Bu çocuklara bayılacaksınız. Ben bayıldım. Erkek çocuklardan, bir kıza vurulması istendiğinde çocukların verdiği cevaplardı yukarıdaki ifadeler. Kadına şiddetin arttığı, kadınlara ikinci sınıf muamele verilen gerçeklik maalesef hala var. Bir grup çocuğa yapılan sosyal bir deneyin videosunu blogumda paylaşmadan edemedim. Çocukların verdiği cevaplar, mimikleri, masum cümleleri sizi çıkarımlara götürecek.
Hep içimden şunu demişimdir: Kadına şiddet uygulayanlar da bir zamanlar çocuk değil miydi? Nasıl bu kadar canileşip zamanla köreldiler. Keşke hep çocuk masumluğunda ve şefkatinde kalınsaymış…




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder